środa, 27 marca 2013

Illustrated sounds guide to birds (yellowhammer) /Przewodnik po ptasich trelach (trznadel)

Zima powoli Nas opuszcza (taką mam przynajmniej nadzieję) a gościł mnie jeszcze jeden ptak, jeden z najpopularniejszych w naszym kraju: trznadel! :) Chociaż osobiście wolę nazwę angielską, yellowhammer, skojarzyło mi się od razu z MC Hammerem ;)


The winter is leaving us (I hope so) and I had one more visitor, the most common bird in Poland: yellowhammer. Isn't it cute? ;) makes me think of MC Hammer!







10 komentarzy:

  1. Ja też od razu kojarzę z MC Hammerem. Widać niggaski już tak mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. MC Hammer przecież też miał żółty kubraczek, cos w tym jest ;) trznadel maskotką niggasów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <33333 albo MC Hammer maskotką trznadli? XD

      Usuń
    2. btw Zauwazyłaś że tylko ja i Ty mamy na avatarkach CZARNE głowy? a Kaja i Aga to białasy ;p to COŚ znaczy ;DD

      Usuń
  3. Tylko co z tego skoro Ty kotem jesteś, a ten tutaj cień to mój przynajmniej jest ;P
    Btw, rozmyślasz o Niggasowych Bansach? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. but it's nigga cat, not just roofless tetrapod ;D
      nie mogę sobie poboksować różowej sciany
      http://www.youtube.com/watch?v=GkntbnDZJt8
      albo w ukryciu szkolić się na best MC ever?
      http://www.youtube.com/watch?v=CsIC94JUk4Y
      oczywiście zawsze będziesz moim miszczem ;p
      btw istnieje nigga shade?
      Bansy zawsze i wszędzie :)

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia czy na świat był wydany nigga shade XD za to na urban dictionary znalazłam ciekawe wyrażenie, shade tree niggas ;P XD

      nigga cats are awesome, trzeba umieć się w końcu bronić ;) http://www.youtube.com/watch?v=-CezNIRYYGY

      no ba! ale się jaram :D

      Usuń
    3. They 'do shady deals under the table' :DDD
      A mi urban dic. mówi, że nigger cats deserve to die :((( testament by się przydało spisać ;)

      Usuń
    4. żeby tylko under, na stole też niezłe deals zawiązują, aż kłaczki w powietrzu latają ;P

      no nie mów ;(((( nie może być! :(( koniecznie! :P XD

      Usuń