środa, 6 lutego 2013

Pytanie odnośnie imprezy (no translation)


Na tym zdjęciu brakuje jedynie kotów...

Specjalne ogłoszenie- pytanie do (w kolejności alfabetycznej) Agnieszki, Ani oraz Kai (i innych, jeśli mają ciekawe pomysły ;) ):



Jak wiecie, szykuję dla Was niezapomnianą imprezę u siebie, będzie koks, słynny dres Marek z pierwszego piętra (dzisiaj znów mi powiedział dzień dobry jak śmieci wyrzucałam :*), dragi, prostytutki białoruskie i wafle ryżowe z Biedronki, czyli standardzik. Ale teraz tak na poważnie ;) Chciałam Wam zadać kilka pytań z tym związanych, nie chce mi się do każdej z osobna podchodzić, więc sobie róbcie do woli cat fight w komentarzach:
- co chciałybyście zjeść
- czym chcecie to popijać (zapewne padnie hasło herbaty, więc powiedzcie jaka to ma być, żeby każdej dogodzić)
- jak już będziecie rozpieszczać swoje kubki smakowe to...co ma lecieć w tle? ;) Każda z Was ma za zadanie ułożyć swoją playlistę i mi podać, ja to zdobędę i będzie to sobie w tle leciało. Macie ogranicznik do 2h gdyż znając np mnie i Agnieszkę, musi być czas na takie rzeczy jak ta, ta, czy choćby też i taką
W sumie wyjdzie 8h playlista (bo ja też się dorzucam ze swoimi propozycjami) czyli wydaje mi się w sam raz ;)
- jeśli macie inne propozycje, proszę, poinformujcie mnie ;)
Jeśli chodzi o termin to też się tam jakoś później zgadamy, co by każdej pasowało :)

PS (1): z racji że w komentarzach się zrobiło małe ,,szaleństwo'' (spokojnie, zachowane są, żal by było je usuwać) to daję tu informację dla Agnieszki, że albo ta sobota, albo jakoś na początku kolejnego sem, jak tam Tobie będzie pasować ;)
PS (2): bojkotuję wszelkie ploty jako bym się Was wstydziła :P po prostu to, co najlepsze nie może wyciec ;)
PS (3): Agniesia się odezwała i ustaliłyśmy ostatecznie, że jakoś początek kolejnego sem ;)

62 komentarze:

  1. No tak, lepszej foty dać nie mogłaś? XD Cztery dewotki robiące na drutach, lol XD Muzyka mi jest obojętna (zresztą, która by wytrzymała Harsh EBM?), herbatę chcę zieloną i czerwoną, a z jedzenia to wiesz, co lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam wszystko wytrzymam :* XD dobra, sexyback faderheada i traktorek specjalnie dla mojej żony XD ale jak coś masz jeszcze to dorzucaj, feel free i wgl takie tam :D

      no właśnie nie, wpisywałam w gogle grafika hot four chicks, jakoś tak tendencyjnie było, każda w negliżu prawie, się te zrogowaciałe naskórki o siebie ocierały, a tak to trochę kultury tutaj :P plus mam u mnie stojak od maszyny do szycia który robi za stoliczek więc wszystko gra ;P

      Usuń
  2. Oj, jak zapodasz dragi, wafle i Stachurskiego, to co więcej trzeba do szczęścia?
    Co do innych propozycji, domagam się Twojego występu ;p
    Pozabijamy się muzyką, oj pozabijamy ;p
    Z terminem to ja bym jechała już sobie jakoś w pon., z tego co wiem, Aga też będzie się wozić w górach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ok, zapętlamy stachurskiego i wpieprzamy wafle :P
    ale co ja mam niby zrobić? XD
    nie pozabijamy, jak będziecie w trakcie gadania i dobrze się bawić to Wam nawet Doda nie będzie przeszkadzać :P ale dorzuć swoje propozycje, każdy ma swój ,,czas'' ;)

    czyli w pon czy przed pon? :) bo u mnie pasuje wszystko prócz niedzieli, poniedziałek sam też pasi jak coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Aga chyba już w piątek na narty wyjeżdża, więc to musiałoby być już w pierwszym tygodniu semestru...

      Usuń
    2. Inwencja własna ;p ok, kidding
      Nie no, jak zabrzmi weekend to ja wychodzę ;p
      W pon jadę, czyli przed pon, czyli przed niedz., czyli szybko jakoś ;p chyba że Wy się spotkacie beze mnie, a ja kiedyś zrobię after party ;)

      Usuń
    3. A no to robimy imprezkę w pierwszy tydzień semestru ;)

      Usuń
    4. Aga, odezwij się.
      Albo w weekend przed rozp. semestru o ile już zjedzie.

      Usuń
    5. nie no to jedynie w tym tygodniu jedynie na bank to jest randka z Kają pod kocykiem, w pierwszy tydz semestru już będzie grupowo XD

      no ew w weekend ale nie w niedzielę o XD

      Usuń
    6. Rozumiem, że na imprezkę trzeba przytargać ze soba kocyk? ok, mam taki wysłużony już

      Usuń
    7. Oj no weź, bo zazdrosne będą :P XD

      Moment macie na myśli np sobotę 16 lutego, tak?

      Usuń
    8. Nie będą zazdrosne bo nie masz 4osobowego koca :P

      dokładnie, a Tobie by pasowało? :)

      Usuń
    9. Ale że co? termin czy kocykowanie?;p

      Usuń
    10. mnie się wydaje, że kocykowanie, każdy by chciał być pod jej kocem. albo moim śpiworem XD

      Usuń
    11. Byle nie pod wycieraczką..

      Usuń
    12. pod wycieraczką będzie dres Marek XD

      Usuń
    13. No mi by pasowało, żadna poprawka mi się nie szykuje (poprawka ew. z LTT dopiero 20 lutego, lol XD), więc pasuje :).

      A Ania tylko o kocykowaniu myśli, ciuś ciuś ciuś :P

      Usuń
    14. Ok, czyli albo sobota, albo pierwszy tydzień semestru, Agnieszka rozstrzygnie spór ;)

      Zrekompensuję jej to, mam w domu taki wieeeeelgaśny kocyk w panterkę, ładnie ją w kocyk zawiniemy i się wykocykuje za wszystkie czasy :P

      Usuń
    15. My na camping idziemy z tymi kocykami czy co? Jeszcze tylko ognisko Ci rozpalic na chacie ;p

      Usuń
    16. Agnieszka pilnie teraz kuje LTT, więc na razie pewnie nie odp ;)

      Ale pytanie, czy Twoja mama bd? :P XD Bo inaczej nici z kocykowania XD

      Usuń
    17. Kaja, to Ty zarzucasz kocykowymi opowieściami z dzieciństwa..

      Usuń
    18. jaki nici, po to Paulina chce włączyć muzykę :)

      Usuń
    19. To nie ja mam zakaz kocykowania w domu, tylko ona, lol :P

      No ale co to za kocykowanie jak jej mama bd? XD Monitoring osiedlowy 24/7 :P

      Usuń
    20. Ale co, słychac nie będzie, bo zagłuszymy, widac też nie, kocyk przecież transparent nie jest ;p

      Usuń
    21. Jej mama wie, w którym momencie wejść do jej pokoju, lol XD To się zwie monitoringiem osiedlowym XD

      Usuń
    22. No jak mama zobaczy że kupa dziewczyn u mnie siedzi pod kocykiem.... znowu wyjdzie na to że mam jakieś dewiacje XD

      Mama będzie w niedzielę dlatego wykluczyłam właśnie niedzielę, co by miała trochę spokoju :) :P od takich rozbestwionych ludzi jak Wy :P

      montoring osiedlowy mi się trochę z Markiem skojarzyło ... XD

      Agnieszka, nie kuj tyle XD

      Tak czy siak, kocyki będą, wyłączę centralne ogrzewanie :P

      Usuń
    23. Kupa dziewczyn :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    24. Przez Cb siedzę i parskam przed monitorem, jeszcze się mnie Aga (z pokoju w sensie) wystraszy ;p

      Usuń
    25. Ania, zabiłaś mnie przed chwilą tą kupą dziewczyn XD nie no pod kocykiem nie musicie, mam toaletę :P

      Usuń
    26. Buahahahaha weź ja astmy ze śmiechu zaraz dostanę XD współczuję jej XD

      Usuń
    27. Kochanie, nie mów przy Ani słowa kupa, bo włącza jej się gówniany dowcip XD

      Bo masz, ale nie chcesz się przyznać :P

      Mi się monitoring osiedlowy kojarzy z tą starszą panią, która mieszka dwa piętra nade mną i wieczorem lampi się przez okno, kto idzie z kim i dlaczego, a potem plotkuje pod blokiem, lol XD

      Usuń
    28. boję się, że i tak wielkie gówno z moich starań wyjdzie :P

      ja Wam wszystko pokażę jak przyjdziecie, nic Wam udowadniać nie muszę :P

      Ktoś musi stać na straży kocykowych dewiacji :P

      Usuń
    29. Dobrze, ze nie spalam dowcipów, lepsze gówniane niż rasistowskie ;p

      Usuń
    30. Agnieszka dobry dowcip pokazała we wtorek, lol XD Oczywiście wiadomo jaki, lol XD

      Usuń
  4. Znowu polecą najgorsze żarty a Kaja będzie płakać mi do poduszki że przeze mnie czuje się jak facet XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja mówię żarty o martwych płodach, pedofilach i rasistowskie XD

      Usuń
    2. I dlatego wiadomo, kto z naszej 4ki jest facetem ;p

      Usuń
    3. ja tylko o żydach, rasistowskie i od niedawna o Meksykanach, Agnieszka specjalizuje się w pedofilskich i o martwych płodach :P

      Usuń
    4. W rasistowskich też się Aga specjalizuje, dowodem jest dowcip z wtorku XD

      Ania, high five XD

      Usuń
    5. No co, przynajmniej jest porówno 2 laski i 2 facetów wśród 4 babek :D

      high5 z Agniesią która nadal wkuwa na LTT XD

      Usuń
    6. Czy ja o czymś nie wiem? jaki wt? jaki kawał?

      Usuń
    7. To dlatego tak do siebie pasujemy pod kocykiem! XD

      Usuń
    8. A Aga pokazała na tel kawał o małych Etiopczykach, lol XD

      Usuń
    9. nie słyszałam go ale już się śmieję XD w ogóle jeszcze go nie poznałam a już się śmieję XD

      Wzajemnie się uzupełniamy, rzekłabym :P

      Usuń
    10. Czyli ja dopasowana zostałam do Agi? jej, rude potomstwo bedzie..
      ja też niczego nie słyszałam :OO

      Usuń
    11. tak, Agnieszka jest w dodatku bratem Kai, jak to Jonathan stwierdził XD

      usłyszymy, coś czuję ;)

      Usuń
    12. Pewnie usłyszycie, Aga wywołana do tablicy! Tłumacz się Etiopczyków XD

      Si, jesteśmy bliźniakami 40-jajowymi :P

      Spoko Ania, masz geny dominujące, więc jest szansa na normalne dzieci XD

      Usuń
  5. Aga kuje na LTT, nie słyszy nas XD ale usłyszy

    Jonathan studiował genetykę i wie że 90% kobiet niepracujących w Polsce to kobiety XD

    ''Spoko Ania, masz geny dominujące, więc jest szansa na normalne dzieci XD'' ale żeś zasadziła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo, niech to Aga przeczyta.. Paulina, moderuj komentarze póki nie za późno..;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wiesz, 10 % to Aga-facet ukrywajaca się pod ciałem kobity

      Usuń
    2. No to teraz Ania dosrała :P XD

      90% kobiet dla niego to Halinki, no ale cóż :P

      Usuń
    3. Ania lubi dosrywać bo to pod gówniane klimaty podchodzi :P

      Halinka zmieni Polskę, ja Wam tak rzeczę! :P

      Usuń
  7. I tak już wiocha pod tym postem, gorzej być nie może :P A Aga musi przeczytać komentarze by ogarnąć co z tym spotkaniem XD

    poprawka 5% bo drugie 5 ja przejmuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstydzisz się nas!!!!!! (ew. ukryj komentarze, lol XD)

      Usuń
    2. Mi można bloga rozpierdzielać a Tb nie? dobra idę się kapać ;p

      Usuń
    3. Nie że wstydzę... XD Po prostu ... brak mi słów by to wyrazić :P

      Ale Ania nam zagroziła ,,nie będziesz mną pomiatać, idę się kąpać!'' XD

      Usuń
    4. Umywam ręce od tego wszystkiego;p

      Usuń
    5. I teraz coco nut mi się przypomniał... XD

      Usuń
    6. umywaj umywaj, serio chyba to muszę ukryć XD

      dobra, http://www.youtube.com/watch?v=VImAGUVd8_4 i tak już nic nas bardziej nie pogrąży, trauma na całe życie >.<

      Usuń
    7. Ej, ale nie musiałaś tego wstawiać :P

      Usuń
    8. wstawiłam bo Ania nie wie o co chodzi, a Agnieszka też nie bo ona kuje na LTT, ale jak tu wejdzie to jej cała wiedza wyparuje XD

      Usuń
  8. Fajnie w końcu dowiedzieć się po wielu miesiącach, ze ze mnie lałyście przez tyle komentarzy. Ale dzięki za nie - parskam przed kompem :P

    I nie kułam cały czas na LTT!

    A jeśli już, teraz Aniu nasze dzieci byłyby multicolour :)

    I muszę publicznie zdementować wszelkie pogłoski mówiące o tym, że jestem facetem. 100%WOMAN

    Dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń