poniedziałek, 4 lutego 2013

Let's motivate ya! (week 15)

Mam nadzieję, że jesteście co najmniej na przedostatnim schodku ;) U mnie różnie, byłam na wszystkich ale niekoniecznie na tym ostatnim na samej górze, staram się bezczynnie nie siedzieć. 
Jak zapewne zauważyliście, wprowadziłam pierwszą, małą zmianę. (Fry)wolne tłumaczenie tego co mam na myśli (może w końcu siebie zrozumiem? ;) ) Następnej możecie się już spodziewać w środę ;) 



I hope you're at least on penultimate stair ;) Me? Well, there're some obstacles, all stairs are familiar to me (except the last one on the top I guess :P)  but I’m just doing my best ;)
And finally, I'm introducing to you the first change! Free translation of my own words (yay! Ima self- translator ^.^ ; or self- explorer?)  The next one comes up on Wednesday ;)

8 komentarzy:

  1. Aż nowego słowa się nauczyłam 'penultime' :O
    you're self-employer ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam, aż się zdziwiłam bo myślałam że mają na to jakąś prostszą formę XD
      Well... if I'm self- employer it means that I suck, where the hell are all money I've earned? ;(

      Usuń
    2. Jak to, przecież prowadzisz drugie życie o barwie różowej panterki, to musi sporo kosztować ;p

      Usuń
    3. Ty się śmiejesz, a ja od niedawna faktycznie mam jedną bluzkę w panterkę XD szarą taką, tylko nie mam pojęcia gdzie ja mam w tym niby wyjść.. XD ale dostałam, samej by mi się nie chciało iść i kupić :P

      Usuń
    4. Założysz ją na nasz wieczorek filmowy i będziesz naszą gwiazdą, tylko szkoda, że czerwonego dywanu nie mam :(

      Usuń
    5. Już Kai się wczoraj pytałam co Wy knujecie za moimi plecami XD (btw ja też coś knuję.... ;> ) Jakiś line-up już zaplanowałaś? ;)
      Nie no wycieraczka na moje buciska w zupełności wystarczy :P

      Usuń
    6. jaki line-up? Solo będziesz występować ;p
      Widać że z Ciebie gwiazda, wycieraczki się zachciało, niby skąd ją wytrzasnę? ;p

      Usuń
    7. line-up filmów, które zapuścisz na wieczorku :P no chyba że chcesz zrobić film o mnie ,,dzień w którym Paulina założyła panterkę'' :P nie ma się co napalać, to nic wyzywającego, trust me XD

      buahahaha wiedziałam! :P nie no po co czerwony dywan który bym cały upaparała, czerwona wycieraczka jest praktyczniejsza, ale i bez niej sobie radzę, odwiedzam miejsca, gdzie trzeba sobie bez niej radzić :P

      Usuń