sobota, 2 marca 2013

*Słoneczko* / *Sunshine*

Bycie skowronkiem ma sporo zalet, jedną z nich jest to, że z samego rana można podziwiać wschód słońca. A dzisiejsze słońce jest przepiękne, choć czeka mnie pracowity dzień to na pewno wyjdę na spacer! :) Wiem, że to głupie pisać o tym notkę, ale nawet nie macie pojęcia jak się za tym stęskniłam...



Being an early bird means a lot of advantages, one of them is admiring the sunrises. And today's sunrays are simply beautiful! Even though I have arduous work to do, I will certainly go out for a walk! :) I know it's silly to write a post about that but you can't even imagine how much I missed the Sun... 

15 komentarzy:

  1. A tam głupie, ja to rozumiem ;) Sama lepiej się czuję, jak promienie słońca wpadają przez szybę :) W sumie bardziej chce mi się żyć. I pomyśleć, że wieki temu lubiłam zimę, lol XD. Teraz to marzę o wyprowadzce do kraju, gdzie słońce świeci caaaaały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łiiiiii żoncia mnie rozumie :D ^.^ mnie też, ale żeby nie grzało za mocno XD a taki kraj chyba nie istnieje XD

      Usuń
    2. Piękne są wschody słońca ;)

      Ja w sumie tez lubię słoneczko, jeśli:
      a) filtr mam na sobie xD
      b) jestem na stoku i śnieg się ładnie błyszczy :P
      c) gdy nie grzeje za mocno.

      :*

      Usuń
    3. W sumie wolę wschody bardziej od zachodów, jak mnie ktoś na randkę zaprosi na zachód to będzie musiał się jednak bardziej postarać o wschód, ale się raczej nikt na to nie porwie XD
      a) no tak, nie wyobrażam sobie Agnieszki w odcieniach czekolady XD
      b) niczym brokat XD a na serio to lubię śnieg pod warunkiem że właśnie słońce jest ^.^
      c) I couldn't agree more ;) :*

      Usuń
    4. No właśnie komu by się chciało targać tak wcześnie, zwł latem? chyba że jakiegoś nocnego marka wyrwiesz ;p

      Usuń
    5. jeeeeezu a ja przeczytałam ,,komu by się chciało targać tak wcześnie zwłoki latem'' XD buahahaha XD no nie wyrwę bo odrzuciłam wczoraj iście kuszącą propozycję pójścia na męskie tańce erotyczne, czyli okazja gdzie można spotkać swoją potencjalną drugą połówkę :P XD ale masz, może Ty się skusisz :P http://www.youtube.com/watch?v=G-DgofB4OZw

      Usuń
    6. Oj, nie wiem w co Wy się będziecie bawic przy wschodach jak dochodzi do zwłok ;pp ale przecież tam idą dziewczyny ogladać, ja nie chcę lasek wyrywać :O

      Usuń
    7. To, co tygryski lubią najbardziej czyli przesłuchiwanie wolnej improwizacji będąc jedną stopą u Morfiego a drugą słuchając ów płyty:P Panowie płacą 10zł więcej więc... XD(btw przeraża mnie fakt, że takie rzeczy wiem XD) może ewentualnie któregoś z tancerzyków wyrwiesz, jeśli lubisz takich pakerów ale ja osobiście to nie XD wbrew powszechnej opinii jaka panuje że niby Hardcorowego Koksa wielbię :P

      Usuń
    8. czy tam owej płyty, polski trudny język być XD

      Usuń
    9. Czekaj, czekaj, bo moim zdaniem jak facet idzie oglądać taniec erotyczny innych facetów to raczej gejem jest :O a ja nie chcę mieć przyjaciela tylko chłopaka ;D
      Jak przeczytałam Morfi to mi się matrix przypomnial i postać Morfeusza (1. afroamerykanin mówiąc przyzwoicie 2 po rosyjsku będzie "Morfij' ;D)
      A ów płyta nie chcę wiedzieć jaka treść ma ;p

      Usuń
    10. Aaaaaaalbo idzie, wydaje 10 zł więcej bo wie, że dużo lasek będzie i będzie miał z czego wybierać? XD ale Twoja opcja też jest możliwa :P
      No w sumie też go można pod to podciągnąć XD

      Usuń
    11. Bo ja tak zwykle zauważałam że faceci są przewrażliwieni na punkcie dotykania się/obejmowania/spania koło siebie itd to by była trochę siara pójśc na meski striptiz (zresztą nie wiem, nie bywałam, wiec nie mogę stwierdzic for sure ;p), kobiety własnie nie mają oporów pójść na damski str. Twoja myśl też coś wnosi, aczkolwiek ów facet musi dużo sobą prezentować, żeby jakaś laska po naoglądaniu się koksów zwróciła na niego uwagę ;p

      Usuń
    12. No w sumie..nie widziałam (trzeźwych) tulących się facetów, ale pewnie jacyś tam są tacy XD tuuuuliiiiimy XD
      w sumie... chyba że! zakłada że idą tam takie babki co idą bo im się nudzi/ koleżanki je zmusiły, a nie lubią koksów, tak jak ja (wiem, wiem, dziwne :P) i jest takim super herosem który chce uratować od tych świstów i pisków :P

      Usuń
    13. Mały koksik nie jest zły ;p taki ot 6paczek :)
      Tak mi się przypomniało że wspomniałaś o nowej płycie Lamara, nie słuchałam jej jeszcze, ale przewertowałam jego parę hiciorów. Ha, nawet znałam 'swimming pools' ;) 1sze wrażenie było takie ze pan ten mi się za bardzo nie spodobał, chociaż np. 'adhd' mi się podobało (fajne mają rowerki ;p). Ogólnie ma trochę takie przymulające flow, czasem gada tak jakby sie zaweedował i sepleni jak śliniący się Wayne Gayne ;D i przez Cb mam teraz tyłkową traumę z 'backseat freestyle' buu ;/p

      Usuń
    14. nie wiem, popatrzeć popatrzę ale 6paci jako tako wyznacznikiem dla mnie nie są, w ogóle dziwna jestem bo ogólnie mięśni do szczęścia mi nie potrzeba XD ale głos to co innego <333
      ja znam tylko jego ostatnią płytę :< a jest ona całkiem niezła, takie wolne flow fajne jest XD a ponoć lepsza jest od poprzedniej :P no dobra, to Wam nie puszczę, spokojnie ;) Ale Stachursky i tak będzie, obowiązkowy repertuar ;P

      Usuń