piątek, 8 marca 2013

Groovy Friday (week 19)

Ok, w tym tygodniu nie dokonałam jakiegokolwiek odkrycia i to jest straaaaaaaaaszne. W zasadzie to tak zakręcona jestem, że angielską wersję napisałam jako pierwszą (taaaak, tłumaczenie pustej strony, czego to się w życiu już nie robiło ;P). No ale dwa dni temu pomyślałam sobie czy by nie wrzucić muzyki z kreskówki ,,Tom & Jerry''. Wpada w ucho, eleganckie, wszyscy to kochają < ? >
I nie wiedzieć czemu, ale za każdym razem gdy słucham Mingusa to właśnie ta kreskówka przychodzi na myśl. Wiem, wiem, to absurd! No ale nic na to nie poradzę. Dlatego za tydzień Mingus się pojawi.
Enjojować się, lofciam XD :* (raaany, widać że ze mną nie po kolei :P)

Scott Bradley - Theme Song


Ok, I haven't discovered anything this week and it's teeeerrrrriiiible. Actually, I'm so dead that English text is written as the first one (translation of a blank page, lol, everything is possible, isn't it?) Soooo I just thought 2 days ago...why not put ''Tom & Jerry'' soundtrack? Catchy and smooth, everyone loves it < ? >. 
I don't know why (DO NOT kill me, please) but whenever I listen to Mingus, ''Tom & Jerry'' show always comes up to my mind. I know, it's ridiculous! But I can't help it. And that's why Mingus will appear here next week. 
Enjoy & Love ya all :* XD (yeah, now you know I'm not ok :P)

4 komentarze:

  1. Łihihi :)
    www.youtube.com/watch?v=vg52OSGmg7g

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa Venetian Snares, gdybyś mi tego nie podrzucił to sama bym nie zajrzała, bardzo się zraziłam kiedyś po jego płycie ''Songs About My Cats'', niemniej jednak prześwietne ^.^ dzięki ;)

      z tego pokroju mi się od razu skojarzyło to o ;) http://www.youtube.com/watch?v=-lj4aXy-RKc

      Usuń
    2. On jest wgl grubo przereklamowany, jego chwytliwe kawałki szybko się nudzą. Ten kawałek Aphex Twina, jest prawdopodobnie lepszy od czegokolwiek co zrobił Venetian Snares. No ale mi tu bardziej chodziło o Toma i Jerrego :)

      Usuń
    3. Ah, żeby to on jakiś szczególny był, to bym to jakoś zrozumiała :( mam podobnie z resztą z wytwórnią Ninja Tune, niby tam mają swoją stylistykę, ale ani nie jest chwytliwa, a nudzi się z prędkością światła :(

      ale fakt bez Toma i Jerrego to by nie to samo było ;)
      :))

      Usuń