sobota, 19 stycznia 2013

Karmnikowy update

Dawno nie mówiłam co w karmniku słychać (a wbrew pozorom sporo się dzieje), dlatego na spontana przygotowałam krótką (ledwo)fotorelację. Jak widać sypnęło u nas śniegiem, utrzymuje się on niezmiennie, zapraszam ;)

Melcia z utęsknieniem wypatruje za?...








Pomijając już te ptaki na drzewach, jest jeszcze jeden po lewej co do Was tak nieśmiało wygląda ;)



Niestety śnieg lubi się gromadzić w karmniku, stąd samo ziarno w środku jest najlepszym rozwiązaniem

Wróbelki domowe na spacerze (tym samym doprowadzają moje koty do szału :P)

 Niestety to najlepsze zdjęcie...dzwońca! 
Widać też kulę z karmą, tak z ciekawości sprawdzamy czy się przyjmie


Na ostatnich dwóch zdjęciach widać... grubodzioba! Bliżej mi się niestety podejść nie udało...

Tyle, jeśli chodzi o sam karmnik, czas zajrzeć co słychać u moich kotów. Niestety życia ze mną nie mają urozmaiconego, zaraz się przekonacie dlaczego:

Poranny, sobotni widok Meli oczekującej na to, że kiedyś wstanę ... :P

Czasem jednak obywa się bez szantażów

Jak zwykle, totalny syf, ale kot za to ładnie pozuje



Moja odwieczna towarzyszka, ślęczy nad papierami razem ze mną, czasem daje mi ,,dosłownie'' do zrozumienia, że już ma dość ;)

Pascal nie ma dla mnie czasu, jest ciągle zabiegany, na wszystkich jego zdjęciach widać takie smugi 
;(

Na koniec Mela się z Wami żegna gorrrrrrrącymi uściskami ;)
PS: nie śmiać się z panterki w tle :P

6 komentarzy:

  1. Huś wygląda tutaj jak zabawka :O XD A Melę też chętnie wyściskam, lol XD O ile nie spieprzy pod łóżko lub kołdrę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, bo jak tak leży i się nie rusza przez kilka godzin... XD A Mela to rzadko kiedy do kogoś podchodzi ;(

      Usuń
    2. No serio, nawet jej futerko jakoś tak nienaturalnie wygląda :O Wiem, ale czasem da mi się pogłaskać, a to już cud nad Wisłą :P

      Usuń
    3. W sumie...jakby się tak jej bliżej przyjrzeć XD ona wstydliwa po Pani jest XD :P

      Usuń
  2. Mela na ostatnim wygląda jak krwiożerczy nietoperz ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. A pomyśleć że ona na tym zdjęciu tylko ziewała... XD

    OdpowiedzUsuń