piątek, 18 stycznia 2013

Groovy Friday (week 12)

Large Professor - I Just Wanna Chill
album: The LP
[Paul Sea, 2009]

Z racji, że tydzień temu fajnie się przyjął Ghostpoet to pomyślałam od razu o tym: coś lekkostrawnego, muzycznie niezobowiązującego, z przyjemnym rytmem, w sam raz po tzw. ,,tłustym czwartku''. Zagłuszy współpasażerów jak trzeba, ale nie rozsadzi głowy, nie daje powera, ale starcza na tyle by się doczłapać do progu zacisza domowego ;)
PS: Nawet fajny jest ten fotel w teledysku XD

Tak na prawdę to Was wszystkich w konia robię i non stop słucham tego o tutaj, (klik), zdaje się mnie nie opuszczać na każdym kroku ... ;(

6 komentarzy:

  1. No tak, gapisz się na owłosione łydki i klatę a la superman Gotye, chyba że... na Kimbrę? nieee ;p
    A wiesz czemu on 'large professor'? przeciez nie jest large, kiedyś był taki raper biggie l ale on był rzeczywiście big ;)
    Ano racja, przyjemne to takie, łagodne na tyle żeby kogoś kto nie ma nic do czynienia z taką muzyką nie zabić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeee, ciul z teledyskiem :P Gorsze jest to, że gdzie się nie ruszę, słyszę wszędzie tego wyjca... :P

      Wiesz co.. nie potrafię na to pytanie odpowiedzieć, nawet zaczęłam szukać jego zdjęć, ale jak obejrzałam co niektóre to wróciłam do pierwszego, zobaczyłam jego płytotekę i stwierdziłam, że to może o nią chodzi XD http://allindstrom.com/wordpress/wp-content/uploads/2012/05/11.jpg

      Usuń
  2. Jestem na tak, lepiej lub gorzej ale gość przynajmniej próbuje brzmieć oldschoolowo :)
    A co ty, przecież Gotye już się pomału chowa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      wiesz co...dopóki ja żyję, Gotye nie zejdzie ze sceny :P nie ma dnia, bym go nie słyszała, jesteśmy jakoś niefajnie ze sobą połączeni ;( już nawet ,,Ona tańczy dla mnie'' tak nie prześladuje (odpukać).

      Usuń
    2. A wiesz jak to jest jak Ci sąsiedzi na sylwestra urządzą karaoke z 'Ona tańczy dla mnie'? ja traumę mam, gorzej być nie mogło ;p jeszcze trochę i zainspiruje mnie Chuck Norris http://www.youtube.com/watch?v=gvsWrXTLhfU :DD

      Usuń
    3. Umarłam! XD XD XD boskie, aż normalnie lajknęłam z wrażenia :P XD

      Ale na poważnie: nie doceniasz pracy, którą włożył w ten utwór :(( http://www.youtube.com/watch?v=oXIWM1FqUY4 (btw, ta laska co tak siedzi obok niego to właścicielka tego klubu, nie pytaj skąd ja takie rzeczy wiem XD

      Usuń