sobota, 10 listopada 2012

Yay! XD

Dzisiaj meeegakrótko, pochwalę się jedynie (a racze aż :D ) tym, co wczoraj dostałam od Kai (:*)
Ja wracam do xx(x? tyle tego, że nawet liczyć mi się nie chce) stron z gramy opisowej >.<
Życzę Wam, byście mieli lepszy weekend od mojego ;)

Today I would like to show you off the gift I was received from Kaja (:*) yesterday. You can see it on the pictures below. Now I'm going back to study billions of descriptive grammar pages >.<
I wish you had better weekend than mine ;)



Zgadnijcie, z którego piję najczęściej :D (Kaja, nie podpowiadaj :P)
Guess which glass is favourite mine (Kaja, under no circumstanced can you tell the answer :P)

7 komentarzy:

  1. Spóźnione Happy Birthday to you! :)

    No nie wiem, z którego Ty pijesz najczęściej, ale ja bym cały czas piła ze szklanki "Lord cat" :P

    Koty+ British old-school elegance = <3

    Ja za to jutro usiądę do wszystkiego tego, co trzeba zrobić, bo piątek i dzisiejszy dzień spędziłam na porządkach i pomocy w kuchni, bo rodzice dzisiaj imieniny obchodzili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spóźnione, ona ma w środę dopiero ;) Po prostu spotkałyśmy się teraz, póki wolne :) A ja wiem, z którego pije, ale jędza kazała mi nie mówić, i mi smutno :( XD

    OdpowiedzUsuń
  3. @up 1 linijka XD: Niemniej jednak i tak dziękuję, haha :)

    @Agnieszka: Dobrze zgadłaś! To może skoro jesteś pierwszą osobą, która nie jest Kają i zgadła, z którego kubka piję to honorowo wypijesz z niego jak kiedy wpadniesz XD :D choć ogólnie rozmawiałyśmy i stwierdziłyśmy, że Twój będzie movie cat, a Kai dance cat XD

    oooo no proszę :D to owocnej pracy życzę ;)

    @Kaja: oj jędza od razu XD

    OdpowiedzUsuń
  4. O to dokładanej daty nie znałam :P Ale najważniejsze,że życzę jej wszystkiego naj z głębi serduszka :* xD

    Ha Ha! I got it right! dziękuje bardzo za to wyróżnienie, jestem niezwykle przejętą i bardzo chętnie się napiję XD Movie cat też jest zacny.

    Have a nice day! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa i mam nadzieję, że się nie obrazisz jeśli zakupię tą "catową zastawę" również dla siebie? Bo tak myślę, że kotów nigdy za wiele ;) Ale to jeszcze zobaczę, na razie mam z czego pić, a fundusze muszę ulokować w książkach na seminarium :(

      Usuń
    2. ooooooh dziękuję bardzo XD :*

      Nie, nie możesz, jak kupisz to się na Ciebie obrażę, już nigdy się nie odezwę bo nikt nie może być taki jak ja :P a tak na serio to jasne, jak zrobię bibę na 6 osób to się przydasz ze swoimi kubkami, hahaha XD

      no dzisiaj movie cat został, że tak ujmę rozdziewiczony, już wszystkie są XD

      Aaaah no słyszałam że pisanie pracy to ogólnie droga impreza :(( Ty piszesz o humorze tak? :D

      Live long and prosper! :D

      Usuń
  5. dziękuję. You too!

    Tak, a dokładniej o tłumaczeniu humoru na podstawie Latającego Cyrku Monty Pythona :P

    ***wymyślony dialog:
    -Co robisz?
    -A nie widać? Piszę pracę licencjacką.
    -Taa jasne. Przecież oglądasz Monty Pythona...
    -No właśnie, zbieram materiał badawczy XD***

    OdpowiedzUsuń