czwartek, 25 października 2012

#5 Hello, lil buddy! (sikorka, part 3)

Jak zapewne większość z Was wie, jestem chora i muszę się wygrzewać w swoich czterech ścianach, a wszelkie zaplanowane akcje wykonam z opóźnieniem :(
Gdy dzisiaj rano wstałam by zjeść śniadanie i wziąć leki, miałam przed sobą niesamowity widok: 4 sikorki na jednym karmniku! Niestety moja zwinność ostatnio pozostawia wiele do życzenia i uchwyciłam tylko dwie.
Niemniej jednak, zobaczcie co się działo! :)

Mam nadzieję, że tydzień upływa Wam dobrze!








3 komentarze:

  1. Super te sikorki :) Jakiś czas temu jakiś mały ptaszek (nie wiem dokładnie jaki xD)też sobie przycupnął na naszej balkonowej balustradzie, ale nim zdążyłam pobiec po aparat to sobie odleciał :( Byłam zdruzgotana xD

    Get well soon! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, bo to z nimi tak właśnie jest, raz umieściłam w doniczce kamerkę i mi się nagrał gołąb chodzący po karmniku :P wrzuciłabym ten filmik tutaj i na youtube, ale problem tkwi w tym, że trwa 46 min XD myślałam, że to Mela taka niewdzięczna do pozowania jest, ale się myliłam XD

    OdpowiedzUsuń