piątek, 17 maja 2013

Groovy Friday (week 29)

Dzisiejszy wybór piosenki nie należy do najprostszych: wczoraj byłam na koncercie...3 Wymiaru, nie pytajcie mnie jak do tego doszło. Występ sam w sobie był w porządku, chociaż brakowało najbardziej komicznego kawałka w ich wykonaniu, czyli ,,Dla mnie masz stajla''. Totalne faux pas? Cóż... zagrali kawałek z Równonocy, a ja w dodatku ręce do tego podniosłam, rany, co za wstyd, gdybym tylko wiedziała to wszystko wyglądałoby odrobinkę inaczej ;)
Co mi się na prawdę podobało? Kręciło się dużo gości w fajnych, całkiem stylowych dresach, jeden z nich miał nawet fajny napis ,,Dużo widzę, mało mówię''.

I dlatego wyborem na dziś jest ziomalski Jay-Z ;) Kawałek sam w sobie jest, że tak sobie pozwolę użyć kolokwializmu, całkiem spoko. Jakkolwiek to dziwnie i śmiesznie zabrzmi: mam go nawet na mp3. Jednakże widzę, że rymowe staty mówią co innego o samym albumie, wkrótce sama się przekonam czemu :)

Jay-Z- Show Me What You Got
Kingdom Come [2006, Rock-A-Fella]


Today's song choice is very challenging for me: yesterday I took part in the concert of ... 3 Wymiar, don't ask me how it came about. The show as such was fine, however, I really missed their hysterical hit ''Dla mnie masz stajla'' (translation: ''You've got a style ) . What about faux pas? Well...they also performed one track contained in...Równonoc, ugh. Unfortunately, I didn't notice and put my hands up...shame on me! If only I knew it's Równonoc it could be slightly different ;)
What I really enjoyed? There were lots of dudes wearing nice, stylish tracksuits. One of these guys had an awesome inscription on his T-shirt ''I see a lot but speak little''.

That's why the choice for today is the hoe Jay-Z ;) The track as such is fine (got on my mp3 player, haha,  no matter how funny it sounds) though I see the whole album is considered to be a bad one, I shall check it out soon :)

4 komentarze:

  1. Też Cie lubię Paulina XDDDD ale przyznaj, że to ciekawe doświadczenie pójść na imprezę dresów i bawić się lepiej od nich ;ppp
    Mówiłam że coś w tej piosence Jay'a jest... (znów mi się mzk na rondzie przypomniala XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię Ciebie, Ty lubisz mnie, góra jest zielona, a zielona jest góra :P XD

      No nie ukrywam, nie sądzę by się powtórzyła kolejna taka okazja,żebym widziała tyle dresów na raz na tak małej przestrzeni, ale Ty... może... ;P

      Ale co ma Jay-Z do MZK? XD XD XD

      Usuń
    2. Niewiele, trzeba przyznać, ale to Ty łączysz te przeciwieństwa bo możesz zapuścić go jadąc mzką do mnie ;p
      A gdzieżbym ja bez Cb się zapuszczała.. no way

      Usuń
  2. Może jeszcze z telefonu, co bym mogła ze współpasażerami się dzielić? XD bo w końcu muzyka łączy ludzi :P
    Jakbyś się sama zapuściła to ten zielony pidżamkowy dres Cię porwał w tarabany ;))

    OdpowiedzUsuń