środa, 3 kwietnia 2013

Let's party! (no translation, playlist only)

Przyznam się, że mam niemały ubaw przygotowując tę listę, mam nadzieję, że będziecie mieć podobnie przeglądając ją ;) 

Wszak czcionka nie jest wyróżniona, ale do każdego kawałka zrobiłam odnośniki (+ od czasu do czasu mój zgryźliwy komentarz), także nie musicie niczego szukać ;)

Uwaga! lista do piątku może ulec sporym modyfikacjom, także jeśli Wam coś jeszcze wpadnie do ucha to dajcie znać, z miłą chęcią dopiszę! :) Ale nic nie wykreślam bo, nie będąc skromną, jestem z tej listy dumna ^.^

Bo ostatnio narzekałyście, że nie byłyście skąpo ubrane XD

INTRO: 
Stachursky - Dosko + Dosko (remix)
No chyba nie myśleliście, że inaczej zacznę tę playlistę.. ;)



Propozycje Ani, w nagrodę za przygotowanie takiej listy jako pierwsza ;) :



Cyndi Lauper- Girls Just Want To Have Fun
Cyndi Lauper -That's What I Think (nie mogę znaleźć tego na youtube ;( )

Propozycje Agnieszki
The Troggs - Wild thing
Paul Anka- Put your head on my shoulder
The Hollies- Bus Stop

Nyggus Style mix ;)



Lil' Kim- Not 2Night
Sir Mix-A-Lot - Baby Got Back (I Like Big Butts) (tribute to Agnieszka, no i  to schizoidalne intro XD)
A Coconut Up Your Butt - nie chcę nic mówić, ale to już przeszło do tradycji ;)
Badgers (a bo dawno nie było ^.^)
Princess Superstar- Bad Babysitter nie wiem czemu, ale wyczuwam zapętlenie ;)
Princess Superstar ft. Kool Keith - Keith 'n' Me
Reel 2 Real - I Like To Move It
Sabrina- Boys, boys, boys (kolejny zwałowy teledysk :P)
JAY-Z - Dirt Off Your Shoulder
JAY-Z - Show Me What You Got (nie wiem czemu, ale w tym momencie już dosłownie płaczę ze śmiechu jak patrzę na teledysk XD)
Xzibit - Hey Now (Mean Muggin)
OutKast - Hey Ya!
Missy Elliot - Work It
The Sugarhill Gang- Rappers Delight (wiecie, że kiedyś to miałam jako dzwonek? ;) )
The O'Jays - Love train (...a to jako budzik! :) )
Murray Head- One Night in Bangkok
Run-DMC - Peter Piper
Run DMC- Ooh Whatcha Gonna Do
Kanye West - Monster (ft. Jay-Z, Rick Ross, Bon Iver, Nicki Minaj) zawsze mnie śmieszył featuring, pamiętam jak oczy wybałuszyłam za pierwszym razem na widok Bon Ivera, później już przywykłam do jego obecności tam, gdzie go o to bym go nie podejrzewała.
Beastie Boys - Intergalactic
Beastie Boys- Sabotage
Red Hot Chilli Peppers- Californication
A Tribe Called Quest - Award Tour
Digital Underground - The Humpty Dance
The Roots - The Seed
Gorillaz - Feel Good Inc.
Men At Work - Down Under
Justin Timberlake- Let the Groove Get In
Stachursky - Chłosta
Eminem - My Name Is
Bloodhound Gang - The Bad Touch
Bloodhound Gang- Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
Soulja Boy Tell 'Em - Crank That (Soulja Boy)
Foxy Brown ft. Jay-Z - I'll Be
Jay-Z Ft.Amil, & Ja Rule - Can I Get A...
Kanye West feat. Jamie Foxx - Gold Digger
Jay-Z feat. Alicia Keys - Empire State of Mind
Kurtis Blow - The Breaks
Grandmaster Flash and the Furious Five - The Message
N.W.A - Express Yourself
Rob Base and DJ E-Z Rock - It Takes Two
Salt-N-Pepa - Push It
Vanilla Ice - Ice Ice Baby
Bomfunk MC'S - Freestyler (na zawsze ,,łaka maka fą'' w mojej głowie ;P)
Hey, What's Going On?! ;)
Haddaway - What Is Love
Corona - The Rhythm Of The Night
Dr. Alban - Sing Hallelujah
Technotronic - Pump Up The Jam
Black Eyed Peas - Rock Your Body
M.I.A- Come Around
M.I.A- Bad Grils
M.I.A. - Paper Planes 
Daft Punk - One More Time 
The Prodigy - Smack My Bitch Up 
Justice vs Simian - We are your Friends
Gnarls Barkley - Crazy 
The Black Eyed Peas - Hey Mama
Timbaland- Morning After Dark (fr. Nelly Furtado, Soshy) jak wiecie, jakoś szczególnie nie kryję się z tym, że lubię Timbalanda :)
Timbaland- Hand In The Air (ft. Ne-Yo)
Timbaland- Carry Out (ft. Justin Timberlake)
Red Hot Chilli Peppers- Can't Stop
De'Lacy- Hideaway- Deep Dish Remix
Tanssiorkesteri Lossimies - Rasputin 
Stardust - Music Sounds Better With You 
Fatboy Slim - Right Here Right Now 
Global Deejays - The Sound of San Francisco
Scott McKenzie- San Francisco (a bo lubię obie wersje, chociaż częściej tej słucham :) jeśli w ogóle )
Fat Man Scoop - Put Your Hands Up! woooooop! ;)
Shakira - Loca (English)
Shakira - Loca (Spanish)
Daft Punk- Around the World
Cypress Hill - Insane in the Brain
Biz Markie - Just a Friend
Kurtis Blow - The Breaks
Run-DMC - King of Rock
Rick Ross- Everyday I'm Hustlin' - hehe, tak trochę Was strollowałam ;)
Biggie- Gimmie the loot
Ghetto boys-My minds playing tricks on me
Luniz-I got 5 on it
Jay-z-Cant knock the hustle
Biggie-Hypnotize
Justin Timberlake - Suit & Tie (feat. Jay- Z)
LL Cool J - Mama Said Knock You Out
DJ Jazzy- Parents Just Don't Understand
De La Soul - Me, Myself and I
JJ Fad - Supersonic
Young MC - Bust a Move
House of Pain - Jump Around
OutKast - Ms. Jackson
Snoop Dogg - Drop It Like It's Hot
Kanye West - Stronger
Naughty By Nature - Hip Hop Hooray
Covenant- No Man's Land

Z dedykacją dla mojego sąsiada, Dresa Marka (za wytrwałość)


Jak dotąd wplotłam kawałki zaproponowane przez Krzysia (nowe kawałki Justina), Piotrek mi z kolei przypomniał o istnieniu papryczek, reszta jest under construction ;)
Update: Pojawiło się kilka nowych propozycji, wśród których jest też lista Anndera, którą pozwoliłam sobie podzielić na 3 części i ,,wtłoczyć'' do Nyggus style ;))
Ostatnia aktualizacja listy: 4.04.2013 - 23:49
Podejrzewam, że jeśli Wam się spodoba w całości lista (a nigdy nie wiadomo) to zrobię już po prostu taką na youtube i zapodam linkiem. A miałam ambicję przygotowania jej w takiej, a nie innej formie :)

Już po zagadce, ostatni utwór to:

24 komentarze:

  1. A gdzie Covenant kurna? :P XD No i [x]-Rx? :P A tak serio, to ja tam wolę swojej listy nie dawać, bo miazgę wam z uszu zrobię, a po co? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że się odezwiesz bo jako jedyna listy nie zrobiłaś :P Niby nie chcesz dawać a i tak kilka Twoich rzeczy uplotłam :P Covenanta mogę dopisać przy samym końcu :P a o [x]-Rx to nawet nie wiedziałam, więc zamiast się skarżyć to zapodawaj i nie marudź, ostatnio się kilka Twoich kawałków przyjęło i było git XD

      Usuń
    2. No widziałam Eisenfunk i Faderhead, ale to nie moje ulubione, a Twoje :P XD No ale spoko, typowo taneczne kawałki więc git. A [x]-Rx Ci puszczałam :P

      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DGHM8FZqNIY

      A nie wiem, może sama coś przytargam (powrzucam Ci kilka rzeczy :P)

      Usuń
    3. Ale podebrane z Twojej biblioteki, więc wiesz.. ;)
      Ah tooooooo ok, dobra, już za chwilkę zrobię aktualizację więc jak jeszcze uważasz że coś się przyda to podaj :))

      a spoko, mój dysk się nie obrazi XD

      Usuń
    4. Ale moja biblioteka na Last.fm to zbiór wszystkiego i niczego, lol XD Lepiej patrzeć na moim blogu co słucham niż tam, bo to dziadostwo mało obiektywne jest XD

      A tam, wrzucę ci to co ja chcę i to co ty chcesz :P XD

      Usuń
    5. Najlepszym źródłem jest to, co aktualnie jest odtwarzane w Tosi Twej :P

      czyli wszystko XD

      Usuń
  2. Dalej na obrazku 2 nie są skąpo ubrane, przyznac się kto tu jest purytanem ;p
    A ja specjalnie nie wrzucałam nic niggasowego bo myslałam podobnie jak Kaja ;/ ale widzę że porządne niggasy się pojawiły na Twojej liście, to uffnęłam, jeszcze trochę i by mi się łezka zakręciła ;p :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhhh :)) No bo chciałyście niggasowej imprezki no spełniłam życzenie, kupa niggasów króluje ^.^ Jeśli brakuje jakiegoś niggasa wg Ciebie to feel free i wgl :)
      Ta impreza taka będzie dobra, że aż 2pac postanowił zmartwychwstać i podać sobie żółwika z moim skanerem XD
      Bo jedna z nich to ja, a ta druga to Kaja owinięta w kocyk :P

      Usuń
    2. Ee tam dobrych niggasów nigdy nie za dużo, kiedyś przyjdzie kolej na bansy u mnie to będzie kontynuacja ;)
      A z tym zmartwychwstaniem to prawie prawie, ostatni album wydany przed smiercią to 'The don killuminati: 7 day theory', a bit controversial okładka nawiązuje do tego ;) http://www.youtube.com/watch?v=_ItSSLIwIQw (jakby co, to nie wierzę w powrót 2paca w 2014 ;p)
      W sumie mogę się pobulwersować, bo 2pac jest tylko raz a biggie l 2x :OOO

      Usuń
    3. Oooooo super! cieszę się że otwieram tradycję ^.^ ktoś w końcu musiał, nie można tylko gadać o niggasowaniu, trzeba jeszcze nim być (Ale mamy black avatarki to i tak już jesteśmy o krok do przodu, c'nie?)

      w 2014? a w życiu! 5.04 w 2013 zmartwychwstanie ^.^ ale potem usłyszy tę piosenkę końcową i się przekręci z powrotem XD

      A to co byś jeszcze dodała z 2paca?:) bo aż tak z nim nie obcowałam, czyżbym miała dodać tę piosenkę z tym teledyskiem gdzie on ma takie śmieszne włosy i mowa o 6pacu? czy coś jeszcze? :P

      Usuń
    4. Ten ze smiesznymi włosami to niee tupac, on tam jest krypto ;p w kazdym razie to było 'Temptations' :)
      Kurczę, teraz sobie uswiadomiłam że nie miał takich typowo chicksowych hiciorów dużo, ale mozesz wybrać coś z 'To live and die in la', 'how do you want it', 'do for love'.
      Rany, przypomniała mi się jego piosenka 'last muthafucka breathin', ale lepiej tego nie puszczaj bo się nam przekręci przed czasem ;D

      Usuń
    5. Aaaaa, 'gangsta party' ze snoop doggiem, ot tak tematycznie :) alzheimer już mnie bierze :/
      i chicksy do wyboru do koloru jeszcze w 'i get around', uwielbiam końcówkę.;p
      Dobra, już kończę, obiecuję ;)

      Usuń
    6. Paulina, odkocykuj się ode mnie! :P

      Usuń
    7. Ania: wszelkie Twoje propozycje już dodałam, żeby było łatwiej to znajdują się w Twojej sekcji :)) oprócz last muthafucka breathin, nie chcemy by nam się przekręcił w środku imprezy XD

      Kaja: a co, źle Ci było? :P

      Usuń
  3. Ta lista jest boska. I na Ani liście widzę tez sporo piosenek, które uwielbiam! I oczywiście niggasy muszą być :)

    Już się nie mogę doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łiiiiiiiiiiiiii jak się cieszę że Ci się podoba :)) :*

      Usuń
  4. Ekhm, jeśli można.
    Odpowiadam z góry całość: Anna Jantar- Nic nie może wiecznie trwać ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że ktoś to w końcu napisał XD tak jak już ustaliliśmy, jak kiedyś tam wpadniesz to będzie też i Toblerone się czaiło, ot cała nagroda :P

      Usuń
    2. Wygoń zimę, to będę ekspresem :P

      Usuń
    3. uwierzę jak zobaczę, tyle lat minęło że szkoda gadać :P

      Usuń
    4. Zaprawdę powiadam Ci, wykurz zimę, a zmaterializuję się we wskazanym miejscu w Grünbergu ;p. Ps, z Ostatniej Chwili: Pogoda na przyszły tydzień wygląda już całkiem fajnie, a za dwa może być już całkiem wiosennie. Fakt faktem- max 3 dni do przodu da się teraz dowiedzieć co może być, ale liczę na ustabilizowanie się pogody i powrót do w miarę wiarygodnych tygodniówek :)

      Usuń
    5. wiosnę temu mówiłeś to samo ;]
      ah, fajnie by było, aczkolwiek jakoś już się przyzwyczaiłam do tej zimy :P

      Usuń
  5. 54 year old Database Administrator III Walther Girdwood, hailing from Lacombe enjoys watching movies like Defendor and Sports. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Gurney Eagle Mk1. sprawdz innych uzytkownikow

    OdpowiedzUsuń