piątek, 25 stycznia 2013

(Not so) Groovy Friday (week 13)

 Fisz - Bla bla bla
album: ,,Polepione dźwięki''
[Asfalt Records, 2000]

Dzisiaj, jak z resztą w poprzednim tygodniu i jeszcze dawniej, zarzucam starymi, dobrymi bitami. Dlaczego ten kawałek? Bo popsuły mi się słuchawki. Bo musiałam słuchać takich samych rozmów. Bo istny Armagedon się dzieje i oby szybko zleciał ten czas. Bo w sumie mogę powiedzieć, że w pełni podpisuję się pod tym tekstem, no może poza tym prawem jazdy, który mam i kwitnie w portfelu. 
Proszę Państwa, Fisza macie,udanego weekendu! :)

15 komentarzy:

  1. Yep, znam to! Dobrze się dzieje, że są jeszcze polscy raperzy, którzy godnie podtrzymują poziom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym tam raczej Fisza w sumie raperem nie nazwala ;) ja go nazywam sklejaczem dobrych bitów XD

      Usuń
    2. Albo alternatywny wokalistoraper ;p zresztą różnie z nim bywa, taki on 'polepiony' ;p

      Usuń
    3. Ania zamiast kuć na "kulciaka" neologizmy wymyśla, ciuś ciuś :P XD

      Usuń
    4. O ktoś tu mnie śledzi;p a Paulinkowy 'sklejacz' to co?

      Usuń
    5. Ona ma dwa egzaminy tylko XD

      Usuń
    6. Jeny co tu się dzieje? :O weź idź człowieku się ucz XD tak, dwa ale chcę mieć je z głowy tak szybko, jak tylko się da, a przy tym co się ostatnio działo to nie jest nic oczywiste :P

      Ania nic nie wymyśla, rzuca już stworzonymi rzeczami przez samego Fisza, tylko ładnie je wspasowuje do rozmowy, widać żeś Kaja niefiszowa :P

      Dziewczyny, nie opierdalać się! :P

      Usuń
    7. A po co mam słuchać Fisza, jak sama mi po tym o nim mówisz? :P Widzisz! XD I tak, to jest neologizm :P I ja się nie opierdalam, zrobiłam duuuuużo notatek na "kulciaka" :P

      Usuń
    8. Oj chcemy Cię nawrócić na Fisza a Ty nic, taka nieczuła jesteś.. Neologizm ale nie mój, ja tylko cytuję ;) I ja też nie, ja oswajam się z 37 zagadnieniami na pana Andrzeja ;p heh tylko Agi brakuje, przynajmniej jedna porządna :)p

      Usuń
    9. Ale ja nie chcę by ktoś mnie oswajał wbrew mojej woli, lol XD :P Ty nawet na cytowanie nie powinnaś mieć czasu! :P XD

      Usuń
    10. Na cytowanie może mieć czas, na ,,cycowanie'' już raczej nie... ;( (tak, tak przytaczam moją słynną ,,wpadkę'' :P)

      Kai nie nawrócimy na nic, ona tam sobie jeździ tym swoim traktorkiem, szczęśliwa jest więc ją zostawmy w spokoju ;)

      Usuń
    11. Nie cyckuj, do książek! :P

      Eee, to nie ja ostatnia na laście odsłuchiwałam traktorka :P (BTW to zabawne widzieć na gustometrze, że mamy wspólnego Combichrist, buahahaha XD)

      Usuń
  2. Agnieszka, Ty cnotko, wychodź nam z ukrycia, dobrze wiemy że na nas patrzysz XD (nie no żartuję ;) ale kto tam ją wie.... XD)

    Tak mi się od razu przypomniała nasza rozmowa jak mówiłaś o tych zagadnieniach na korytarzu a potem pamiętam że o 2pacu no i jak to zwykle bywa, przeszliśmy na moje rumpologiczne obiekty zainteresowań XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czepiacie się, ja w liceum miałam kolege na którego wołali 'Cycu' i jakoś mu to specjalnie nie przeszkadzało ;p
      Specjalnie dla Ciebie przed następną piosenką 2paca wstawię jego podobiznę coby go potem można było łatwo odnaleźć i wyszukac wszystkie różnice i podobieństwa ;) i ograniczę wstawianie tylnego centrum ;p

      Usuń
    2. Coś czuję, że i tak bez tylniej centrali się nie obejdzie, a nawet jeśli to sprawi nam to kupę śmiechu, if u know what i mean ;) XD

      Usuń