piątek, 21 grudnia 2012

Groovy Friday (week 9)


Pantha du Prince- 'Saturn Strobe'
'Black Noise' [2010, Rough Trade]

Nie wiem czemu, ale ten utwór mi się zawsze kojarzy ze świętami, chociaż został wydany w styczniu. Niemniej jednak, teledysk jest genialny, więc nawet jeśli nie lubicie Pantha du Prince to chociaż wyciszcie dźwięk nagrania bo jest na co popatrzeć!

Dzisiaj mamy też ten długo oczekiwany dzień: ,,koniec świata''. W ten ,,szczególny'' dzień idę z moim laptopem i telefonem do konserwacji, czyli coś, czego normalnie bym nie zrobiła i prawdopodobnie dokończę świąteczne zakupy (tak, kończ świat razem z Pauliną XD)

A jak Wy spędzacie koniec świata? XD

2 komentarze:

  1. Bo te punkciki na ziemi to prawie jak światełka na choince? z drugiej strony mi się nasuwa motyw being proud of our mankind, bo te swiatełka to my, ludziki ;))
    Pranie robię, nie chcę umrzec brudna ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Ludziki'' - właśnie mi się przypomniał ten mój piątkowy kawał o ludzikach i gołąbkach XD W sumie... jeśli weźmiemy pod uwagę że satelita NASA ma na czubku czapkę świętego Mikołaja to why not? :D

      Mam nadzieję, że się cała odpicowałaś i że jesteś żywa i czysta XD moje plany trafił szlag bo wczoraj już totalnie wyładowały mi się akumulatory XD

      Usuń