piątek, 14 grudnia 2012

Groovy Friday (week 8)



Dzisiaj rodem lat 80' i piosenka, która za mną chodzi caaaaały tydzień, z płyty 'The Age of Consent'. Znając tamtejsze tendencje, zapewne to płyta jednej piosenki, ale nie chcę pochopnie oceniać bo jeszcze jej nie odsłuchiwałam ;) W zasadzie to ten rok jest jakiś pechowy jeśli chodzi o ocenianie muzyki na RYM, zastój taki że hej.

Cóż, na razie nie mogę się doczekać 17 grudnia i premiery nowego wydania Buriala :D

Jeśli kogoś korci by napisać na dole, że to po Cher jeden z kawałków należących do grupy 'gay anthem'- tak, wiem o tym :P z resztą jak wielu synth-popowych wykonawców w tamtych latach. Skapnęłam się, że coś może być na rzeczy dopiero po obejrzeniu teledysku, sama muzyka i tekst są na tyle uniwersalne, że nawet mi to do głowy nie przyszło XO 

Miłego weekendu! :)

7 komentarzy:

  1. Szczerze? Klip jak klip, tekst jak tekst XD Może nie jestem "gej-radarem", ja nic tu gejowskiego nie widzę XD (żeby nie było - lubię gejów, peace & love)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie wiesz co, ja też tak myślałam, ale słucham i słucham, patrzę że ten gość na kolegę się patrzy w niecodzienny sposób i wiki mi powiedziała, że to gay anthem XD

      Usuń
    2. Od patrzenia nie zostaje się gejem XD Nie wiem, kiepski ten "gay anthem" XD

      Usuń
    3. albo po prostu jest często puszczany w gej klubach, kto wie XD nie no bardziej mi chodziło o to że between lines widać że lubi bardziej tego kolegę XD od patrzenia na kolegów faceci nie zostają gejami, ale na pewno od patrzenia na łakocie rosną boczki i boję się by mnie to nie spotkało XD

      Usuń
  2. Tak, na pewno ;) Nie długo futrynę Ci powiększymy, bo się na słodycze gapiłaś :P (BTW szykuj się wiesz na co ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź nie powiększaj futryny bo zmniejszysz mój jakże przestrzenny pokój XD
      na co mam się szykować? XD

      Usuń